wtorek, 4 października 2016

A teraz jeszcze raz, na spokojnie - dla zamkniecia czarnego tematu.

Taki wpis wrzuciłem wczoraj na soszjalmedia. Cytat

O żeby było jasne - mam czarno białe zdjęcie. To nie oznacza , że popieram czarny protest. Białego też nie, bo nie popieram nieprzemyślanych akcji będących wodą na młyn mącicieli. I ogólnie to najprościej kazać urodzić a potem niech się martwi sama. Co nie znaczy , że popieram czarny. Czarny protest kojarzy mi się z czarna flagą dzyhadu, której "siły postępu" pomagają usilnie dobić Europę. Być może ( widząc emocjonalne zaangażowanie uczestników ) ktos tam mnie odlajkuje czy podda tym podobnej represji odwetowej. Cóż poglądy się ma nie ze względu na to, aby być fajnym i lubianym tylko dlatego , że uważa się je za słuszne. Ja osobiście nie uważam czarnomajdanówek za wrogów. Historia zweryfikuje kto miał rację. O bóstwach nie pomnę bo o tym co sądzą o aborcji dowiemy się po smierci, która nikogo nie ominie. Chciałbym zwrócić tylko uwagę, że wśród dziesiątek osób wśród znajomych , którzy ów czarny majdan poparli naliczyłem tylko parę , które miały jakieś rozsądne argumenty. Ogromna wiekszość to takie własnie majdanowanie. Lustrzane odbicie "Jebać Tuska, jebac Arabów" tylko teraz antybohaterem nie są "lewacy" tylko "katolskie fanatyki". Fanatykiem nie jestem, nikogo za aborcję do wiezienia wsadzać nie mam zamiaru. Terlik racja to fanatyk, ale ja nie. Chociaż oczywiście można za fanatyzm uznać sam fakt, że staram się być każdej niedzieli w kościele. Jak ktoś chce iść do Światyni Gai niech idzie. A swoją drogą w mrocznym średniowieczu Europa się kształtowała. W obecnych czasach postepu się zwija. Taki paradoks - powinno być na odwrót.Pozdro

 A swoją drogą kolejny przyczynek potwierdzający jak chujowym państwem była Republika Okraglegostołu. Skoro młode kobiety wpadają w taką panikę to znaczy na plotki i wiesci o tym projekcie to znaczy, że pomoc państwa dla matek z chorymi dziecmi była gorzej niz chujowa to raz.

 A żeby się to zmieniło to Morawiecki powinien skończyć  bawić sie powerpointem i zabrać sie do roboty.

  Rozumiem strach kobiet. Widzę, że społeczeństwo nie jest gotowe. A jednak jakiś mrok czuję od tych czarnych marszów i wieców. W tle chodzi Basia Nowacka z innym projektem obywatelskim. Aborcji na życzenie do 3 miesiąca. Żeby było "jak na Zachodzie". A na "Zachodzie" siedzi od 1968 diabeł. Nie jestem zwolennikiem jakiś teorii o NWO. Myślę nawet , że część teorii spiskowych rozpuszczają sami banksterzy by ośmieszyć tropicieli ich machlojek, a część to robota Moskwy ( mają w tym wielkie doświadczenie ). Jednak nie ulega wątpliwości, że dzieje się dziwnie. Widziałem ostatnio uroczystość otwarcia ogromnego tunelu pod przełęczą Świętego Gotharda w Alpach. Co ma składanie pokłonu kozłu do otwarcia tunelu ?  Wszystko to jakieś mroczne, diabelskie. Europa ginie...

    Dobra teraz inne tematy. Choćby CETA, przetasowania w rządzie, Wschód,  dżyhad etc.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz