poniedziałek, 16 października 2017

Jem śniadanie i patrzę na kurwy


  Z TVP INFO kurwy , to co odprawiają wokół strajku lekarzy to kurestwo w najgorszym stylu michnikowym. Tylko w drugą stronę. Przeglądałem sobie co piszą publicyści dalecy od platformy - Klub Jagielloński , Do Rzeczy , Mąka z Lodem , Marcin Rey. Wszyscy piszą co ja powyżej tylko w bardziej stonowanej formie :) Telewizja Kurskiego może umacnia żelazny elektorat PiS-u , ale obrzydza PiS centrum. Tylko dlatego, że PO/N to otwarci zdrajcy i banda złodziei partia rządząca ma większość. Warto jednak pamiętać , że PiS  w 2015 wygrał dzięki Dudzie a nie Sakiewiczowi. 

   Szczególnie drażniąca jest w tej propagandzie ten kult przaśności w stylu czasów Gomułki. To, że parę razy byłem w teatrze i przeczytałem parę książek robi ze mnie "kosmopolitę" ?


P.S.


A czy strajkujący mają rację czy nie to już osobna kwestia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz