poniedziałek, 26 września 2016

Jesień złoci się na złość czarnemu protestowi , albo dziewuchy trochę spokojniej krzyczcie

     Czarny protest tak zwany, a raczej dzika, histeryczna  forma w jakiej atakuje mnie co tylko włączę media socjalne, przymusza mnie do jakiegoś resetu. Ja znoszę i tak wiele - lemingoze, sebiksowy patriotyzm, kucowanie, lewactwo, braunizm, frondziarstwo, fanatyków pisowskich, strażników pierścienia Stalina,  aaaaaaa narchizm, skinhedow i punków, bandę KOD,  antyfe i ONR.
     Nie mogę przyjść do siebie przez czarny protest. Nie nawet, ze jestem przeciw bo i  prolajferzy, których interesuję tylko by kobieta urodziła też działają mi na nerwy.  Nie to nie tyle sam protest.
    Doprowadzają  do furyi moje  nerwy koleżanki, które zasypują fejsbuka postami czarnoprotestowymi. Przy czym ( co ważne tutaj )  zauważyłem , że większość ma za sobą jedynie nakręcona ordynarnie histerię i jakieś memy a'la sok z buraka.  Żłobki, przedszkola, warunki godzenia macierzyństwa z pracą i kariera  etc. etc. jak się zdaje w ogóle nie są dla nich  istotne a przynajmniej mają trzeciorzedne znaczenie.  Wiekszosc nigdy o tym nie postowala. Coś tam se w rzyciu robiły. Wiekszość zresztą nie ma rzadnych poglądów politycznych bo nie można mieć poglądów politycznych nie interesując się polityką W OGÓLE.   I ok nie każdy musi. Tylko    na haslo "dziewuchy dziewuchom - rewolucja ! No to trzeba działać !" ruszają skoro nie mają pojęcia gdzie, po co, z kim i czemu teraz. Bo niby jakie mogą miec skoro polityka ich nie interesowała. Baaa nie interesowały ich nawet urlopy macierzyńskie bo akurat robiły jakiś prodżekt artystyczny itp.
A  nadal niech trzymają się swoich "postempowych" przesądów a potem niech płaczą w poduszki lub pocieszaja koleżanki.  Ze faceci to banda pojebow, ciot, Piotrusiow  Panów a jak w miarę fajny to albo zajęty albo się boi ich wrzaskliwej postepowosci. Putina i Erdogana na was by się zdało. Jak zabraknie nie tylko fejsbuka, ale i ziemniokow to może i postemp wyparuje z głów.
Jeśli macie podobne odczucia - złota jesień na odtrutke. Na nerwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz