poniedziałek, 4 lipca 2016

O kibolach i glastonskich rusalkach

L    Jak się dowiedziałem fanatycy Wisły pochwalili się w internecie , ze na meczu Polska - Portugalia tak zaciekle gonili cracovistow, ze aż jeden chronił się uciekając na murawę. W mojej opinii powinni za karę wykupić na krakoskich Alejach 3 Wieszczow bilbordy. Na bilbordach były by ich zdjęcia i podpis "jestem taki a taki, przeniosłem wstyd Polsce w taki a taki sposob".
      Gadam z kolegą o śmierci kibica, który wiosna 2015 zginął od policyjnej gumowej  kuli. Kolega mówi, ze sa kontrowersje czy broń była prawidłowo użyta. I owszem,  mu mówię, powinno się to zbadać. Nie zmienia faktu, ze nikt mi nie kazał uczestniczyć w awanturze.  Do chuliganów nie ma poboru. Co więcej policja wszędzie na świecie w takiej sytuacji ma za zadanie lać palami i strzelać gumowymi kulami. Poza Somalia, bo tam jest korwinizm i nie ma policji. Stadionów zresztą też nie.
      A chłop, Panie świec nad jego głupia dusza, przez swój idiotyzm osierocil małe dziecko. Był balwanem wyklętym.
      Inna rzecz, ze bandyci w mundurach uczestniczący w oslawionej akcji "widelec" powinni siedzieć w więzieniu.  Z jej koordynatorem Grzegorzem Schetyną na czele. Nie ma różnicy czy bandyta jest w hooliganskim szalu czy niebieskim mundurze. Bandyta to bandyta. I z perspektywy państwa i z perspektywy cywilizacji europejskiej, która rzekomo kibole bronią nieustannie.
     Czym różnią się  od malp ludzie, którzy zadali wryogiemu kibicowi 60 ( sic ! ) uderzen maczeta ? Chyba ilością owłosienia i  tym, ze malpy nie sa tak dzikie.

P. S.  1

Na fotografii grzeszne Glaston. Widmowe Glaston. Tuż przed festiwalem wygląda jak seksualna fantazja zlaczona z narkotyczna podróżą.  W tym roku dane jest mi widziec tylko glastonski SYF. Rownie zjawiskowy . Demontaż  .

P. S.  2

Nie mam nic do ustawek po lasach. Więcej - gdyby to była oficjalna liga to bym oglądał transmisje rozgrywek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz