czwartek, 10 marca 2016

Wolę sanację

     Czemu stoję za Kaczyńskim ? Może rząd PiS-u to sanacja, ale wolę to od orwellowskio - schizofrenicznego KOD-u  oraz PO, PSL, bandy Swetru itp. Kilka lat temu wielbili Putina i "polsko - rosyjskie pojednanie" , dzisiaj "Kaczyński prowadzi Polskę na Wschód". Kiedyś robotnik był  sam sobie winien, że zarabia 400 euro. Teraz w "GW" głoszą "potrzebę dokończenia rewolucji" hahahah :) "Wszędzie inwigilacja ! Nowa ACTA ! A starą robił Kaczyński przebrany  za Tuska !" , ale co właściwie zmienił PiS to nie wiadomo :P "Trzeba okazywać ostracyzm reżymowym dziennikarzom !", "Inwigilacja prawicy 2 ? Jaka inwigilacja ?"

    A walka o "niezależność Trybunału" to już czysty 1984. Ostatnio pytałem znajomego prawnika czy moje robociarskie rozumowanie ws TK jest słuszne. A więc  grupka Rzeplinskiego uznała , że wiosną 15' wybrała część sędziów słusznie, a cześć bezprawnie. Jak dla mnie cała decyzja jest  bezprawna. Bo to takie stwierdzenie jak "jestem trochę w ciąży" , "jestem po cześci napity, ale w jakiejś mierze trzeźwy" itp. Podumał i stwierdził "masz rację" heheheh. Niezależny Trybunał hehehehe, chyba niezależny od bezstronności :P I ten "Bolek" na sztandarach bojowych. I dziwić się , że wolą "Ognia" i "Łupaszkę". Szeregowy KODer to niekoniecznie najgorszy sort Polaków. Jednak jeśli ktoś nie jest z najgorszego sortu to jest z tego najbardziej naiwnego :P

    Chcą Majdan czynić. Oczywiście Majdan to śliska i tajemnicza sprawa. Jednak na jakimś poziomie było to ludowe powstanie antykorupcyjne, antyoligarchiczne i antymoskiewskie  ( inna rzecz , że prawdopodobnie manipulowane przez GRU i FSB ). Do ludowego powstania w naszej części świata nieodzowni są kibole. Proszę mi znaleźć jeden klub, którego fanatycy ruszyli by budować barykady na wezwanie Mariusza Waletra, Kuby Powiatowego, Tomasza "Chytrego" Lisa czy Daniela Passenta ? Jeden klub :) Jest taki ? Może gdzieś w C-klasie ? LKS "Królowie Europy" ?


https://www.youtube.com/watch?v=lugZjWKg0Os

O dziwo Kaczmarskiego słuchają cześciej Sebixy niż elyta. Wieszowi można wybaczyć ;) Piosenka o znanym bojowniku o demokracje Danielu Passencie ;)


  Ciekawi mnie w tym wszystkim rola moich ulubionych lewaków z RAZEM. Biją w mojego kniazia jak w bęben. Pojawili się znikąd, gdy wiadomo było , że z wyborami będzie ciężko dla opcji "bałagan w Polandii". Może rację ma znajomek mówiący tak: "Ruch Narodowy jest mocno infiltrowany przez Kreml. A Razem to produkt sowiecki". W sensie wierchuszka, nie lokalni działacze. Możliwe,  możliwe też, że Zadenberg nie ejst królikiem wyciągniętym z magicznego kapelusza przez generałów z Łubianki. Możliwe, że to uczciwy polski socyalista. Jednak mnie ten socyalizm nie przekonuje. PPS to ruch prometejski, to Międzymorze. Ja w Razem widzę głównie walkę z PiS-em , później z zachodnimi korpo. To słuszne tylko trzeba mieć jakiś pomysł jak z tego wybrnąć musi być. Sojusz z bratnią, socyalistyczną Szwecją już przerabialiśmy :) PPS to chyba jest Kaczyński jednak. A , że Rydzyk ? PPS-owcy szli majdanować z Matką Boską Częstochowską wyszytą na sztandarach :P Tylko trzeba endecji  realnej :P

 
  No w każdym razie KODerzy im jesteście głośniejsi, im więcej postów "Kozak Sthur nie boi się , udostępniajcie zanim narodowa cenzura zakaże" , tym mocniej stoję za moim wodzem hehehe Tym więcej wybaczam "sanacji". Raz się dałem oszukać. Byłem wtedy młody i głupi jak Zelnik w 1964 hehehe 

P. S.


O uwolnienie z Sybiru porucznik Sawczenko. 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz