piątek, 27 marca 2015

Dixie  


 A tu taka zabawa w  ludowego pieśniarza z amerykańskiego Południa  około roku 1865. Nie mniej parę cytatów z orginalnych pieśni jest ;)




Szary szynel

I idę w jednym , dziurawym bucie
Idę błotnistą drogą Virginii
Nanananana
W dół 
Starego Dobrego Południa

Jestem żołnierzem Rebelii
Choć bez karabinu
Jestem żołnierzem
Choć bez mego Generała

Jestem Konfederatem
Choć Konfederacji już nie ma
Powiedzą za lat sto
Żem rasista
Żem miał niewolnika
A mój Niger brandy
Ze mną pił
Jadł przy moim stole
Niech gadają

Jestem żołnierzem
Choć bez karabinu
Jestem żołnierzem
Choć bez bagnetu
Jestem żołnierzem
Choć bez państwa
I swego Generała

Ale mam
Jeszcze siwy szynel
Ale mam jeszcze
Szare , wilcze kepi
Boże błogosław Generała !
Boże błogosław Generała !
Nogi krwawią
I w lepkim kwietniowym błocie
Grzęzną głęboko
Zimna Virginio
Prowadź mnie do mojej
Słodkiej Georgi
W dół Starego Południa


9 XI 2013 0 Gabinet Zadumy :P










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz